Jumaat, 30 Oktober 2015

Perkhidmatan di LEPAK


LEPAK ada menyediakan beberapa perkhidmatan dengan harga yang sungguh berpatutan. Berikut adalah antara perkhidmatan yang disediakan.

Perkhidmatan Membuat Blog

Berikut adalah pakej yang ditawarkan:
  1. Menyediakan blog dan emel baru (gmail).
  2. Menawarkan pemasangan pages bagi blog anda. Anda memberikan maklumat yang jelas bagi setiap pages yang ingin anda wujudkan. (Contoh pages : Laman utama, Maklumat Produk, Harga Produk, Hubungi kami dan lain-lain).
  3. Anda perlu memberikan maklumat lengkap yang anda inginkan di dalam blog anda. (Contoh: Tajuk, Jenis Side Bar dan sebagainya).
  4. Meletakkan butang 'LIKE' disetiap post dan meletakkan fanpage blog.
  5. Trafik blog statistik.
  6. Banner pada bahagian atas blog.
  7. Membuat label blog.
  8. Blog siap dalam masa 5 hari bekerja.
  9. Kos adalah RM200 (Username dan password akan diberikan selepas pembayaran penuh dibuat). 
  10. Boleh rujuk blog yang telah dihasilkan oleh LEPAK berikut: (www.lepak.com.my, www.vitaminsihatku.blogspot.com, www.prubsntakafulsuzy.blogspot.com)

Perkhidmatan Review (untuk masa terhad)

Perkhidmatan ini ialah bagi memberi menyediakan review yang berkaitan dengan produk yang ingin dijual(e-book, pakaian dan sebagainya), blog jualan, blog peribadi, website dan perniagaan.

Setiap blog yang direview akan berada di Entry Melekat LEPAK selama 1 minggu.

Kadar bayaran :  RM50 bagi setiap review.


Perkhidmatan Penterjemahan (Translation)
Terbuka kepada semua termasuk pelajar. Kami menyediakan perkhidmatan penterjemahan tesis, artikel, brochure/flyer, e-book dan web content.

Kadar bayaran : RM50 bagi 500 patah perkataan


Sekiranya berminat sila hubungi kami di talian 012-688 8266 (Anna). Kami berusaha untuk menyediakan perkhidmatan yang terbaik buat anda.

lepak.com.my

About lepak.com.my

lepak.com.my ini diwujudkan bagi berkongsi info, petua, resepi,tempat menarik yang kami lawati dan lain-lain dengan anda. Di lepak kami sangat mengalu-alukan sebarang pandangan dan berkongsi apa jua isu bersama anda semua

Subscribe to this Blog via Email :